Specialist – Verzekeren Particulieren – Breda

Traineeship Compliance/CDD – Diverse locaties in Nederland
februari 7, 2019
Medewerker Contact Center – Amersfoort
februari 18, 2019

Introductie

Wil jij jezelf ontwikkelen in een mooie (bij)baan? Wil jij elke dag in gesprek zijn met onze klanten via allerlei kanalen? Krijg jij energie van het oplossen van complexe klantvragen op het gebied van schadeverzekeringen particulieren en wil jij de ogen en oren zijn van de bank? Reageer dan nu!

Organisatie

Voor onze klant in Breda, een bancaire instelling zoeken wij een Specialist Verzekeren Particulieren.

Wij zullen je met behulp van een mooi opleidingstraject helpen ontwikkelen om uiteindelijk als volwaardig Specialist Verzekeren aan de slag te gaan. De eerste drie weken zal je vakinhoudelijke- en competentietrainingen krijgen. Vervolgens zullen de twee weken erop in het teken staan van praktijktrainingen. Mede door deze trainingen leg je een goede basis.

Een mooi vervolg van jouw loopbaan, pak jij deze kans?

Functie

Als Specialist Verzekeren (Afdekken Risico Particulieren) ben jij de ogen en oren van de bank en sta je continu, via de virtuele kanalen, in verbinding met de klant. Je handelt klantvragen in één contact goed en vlot af en bent opgesteld voor het behandelen van complexe vraagstukken. Je bent hierin ook coachend naar collega’s die jou als sparringpartner zien. Je coacht de klanten in het gebruik van de virtuele kanalen zodat zij hun bankzaken zelfstandig en online kunnen regelen.

Je stelt de juiste vragen en vraagt waar nodig door, zodat je snel samen met de klant helder hebt welke informatie of ondersteuning precies nodig is. Je hebt brede kennis van de financiële producten en diensten en schakel je andere collega’s met specialistische kennis in. Na afloop van het klantencontact ga je na of dit naar volle tevredenheid is verlopen. Je vraagt actief om feedback om je te kunnen blijven ontwikkelen en komt zelf met verbetervoorstellen. Daarnaast ben je in staat om leads te genereren.

Functie eisen

• HBO werk- en denkniveau (minimaal MBO niveau 4 met 5 jaar werkervaring of meer) en voorkeur ervaring bank en verzekeringswezen;

• In bezit van WFT-basis en WFT-schade particulieren voor de start opleiding;

• lef, een proactieve- en dienstverlenende houding;

• in het kader van bereikbaarheid voor onze klanten vragen we maximale flexibiliteit en beschikbaarheid;

Daarnaast ben je gericht op klanten. Jij wilt hen op de best mogelijke manier helpen en ben je proactief en denk je in oplossingen.

Je herkent jezelf in de twee kerncompetenties van de Rabobank, ‘Samenwerken’ en ‘Klantbelang centraal stellen’, en in de volgende competenties:

• Communicatiekracht;

• Resultaten realiseren;

• Initiëren van verbetering;

Aanbod

Detacheringsopdracht voor de duur van de opdracht (minimaal een half jaar)

• Goed salaris b.p.m. op basis van een 40-urige werkweek;

• Secundaire voorwaarden als reiskosten, vakantiegeld, vakantiedagen en pensioen conform CAO;

• Deelname aan leuke bijeenkomsten georganiseerd door B&P Personeelsdiensten;

• Mogelijkheid tot volgen van opleidingen;

• Aandacht en betrokkenheid middels Fieldmanagement vanuit B&P Personeelsdiensten;

Inlichtingen

• Experience Event: Donderdag 21 maart 9.30-12.30 uur, Breda. Dit is de selectiedag, (niet

aanwezig betekend niet kunnen starten);

• Start opleiding: maandag 15 april;

• Duur opleiding: 3 weken, 32 uur op maandag, woensdag, donderdag en vrijdag 9.00-17.30

uur;

• Locatie opleiding: Breda;

Sollicitatie

Neem contact op met 026-7999099 en/of mail je cv naar recruitment@bp-personeel.nl.