Servicedeskmedewerker – Utrecht – 24 uur

Accounting – Clerk – Eindhoven – 40 uur
augustus 9, 2018
B&P Personeelsdiensten bij Meet & Match Hogeschool Arnhem en Nijmegen
september 13, 2018

Servicedeskmedewerker
Utrecht

Voor onze klant zijn we op zoek naar meerdere servicedeskmedewerkers. De functie loopt in ieder geval tot 12-04-2019.
– Functie is voor 24 uur met uitbreiding indien daar behoefte aan is tot 40 uur.
– Er is geen sprake van een opleidingsklas. Deskundige worden ingewerkt op de werkvloer

Wie ben jij en wat neem je mee?

Je voldoet aan de volgende eisen:
– HBO diploma met goede beheersing van de Engelse taal
– Woon-werk afstand: max 1 uur reistijd
– Wil en kan zich voor (minimaal) 15 maanden verbinden aan de CrossChannel ServiceDesk van de bank

Je functie

ITIL v3 ,LEAN Yellowbelt, Windows 7, Office 2010 certificering zijn een pré. Indien niet aanwezig bij de start, dan wordt het commitment verwacht om hier doelgericht invulling aan te geven vanuit persoonlijke ontwikkeling en ambities. Afgeronde telefoontraining of andere training inzake communicatieve vaardigheden.

Wij zoeken Skilled Servicedesk Medewerkers die proactief zijn ingesteld en het bestaande team komen versterken. Wij zijn een dynamische (internationale) Cross Channel Servicedesk die meer dan 50.000 werkplekken ondersteunt. Wij werken vanuit de visie “voor elke vraag een passend kanaal”, online ondersteuning is een volwassen kanaal met positieve klantwaardering in lijn met direct klantcontact.

Binnen het team ga je aan de slag als Skilled Servicedesk Medewerker. Voor onze telefonische dienstverlening vragen wij uitstekende communicatieve eigenschappen en inlevingsvermogen omdat jij ambassadeur bent van de kanalenstrategie. Daarnaast wordt een ste rk analytisch vermogen en affiniteit met ICT verwacht.
Wij zijn bekend om onze sterke kanaal sturing, actieve luisterhouding en communicatie en hoog oplossend vermogen. Ook hebben wij een naam als het gaat om innovatie: momenteel loopt er een proef met Artificial Intelligence gebruik middels een Chatbot.

Als Servicedesk Medewerker beschik je over voldoende tooling om snel te kunnen handelen. Binnen de Servicedesk werken wij met verschillende skills waardoor je ook op je persoonlijke ontwikkeling wordt uitgedaagd. Zo wordt er actief vanuit LEAN gewerkt en is er voldoende ruimte om “verbeterprojecten”: oplossingen voor issues die een structurele verbeteringen voor onze klanten of het proces opleveren zelf op te pakken.

Reageren of meer informatie?

Neem contact met ons op via recruitment@bp-personeel.nl of via 026-7999099.
Je kunt reageren tot en met 13-9-2018