Senior Specialist Payroll – Arnhem

Assistent Accountmanager MKB – Drenthe/ Groningen
januari 22, 2019
Recruiter – Arnhem
februari 6, 2019

Introductie

Een mooie functie bij een uitdagende, toonaangevende organisatie. Ben jij die vakspecialist op het gebied van Payroll? Dan is dit een mooie kans.

Organisatie

De afdeling Corporate Human Resources is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en implementatie van de HR-strategie, consultancy voor de board en het management op HR gerelateerde zaken (business partner) en ‘state of the art’ HR dienstverlening aan management en medewerkers. Corporate HR ondersteunt de ambitie om tot de top werkgevers in onze sector te behoren door het hoge aantal duurzaam betrokken medewerkers.

Voor de komende jaren concentreren de inspanningen van corporate HR zich op de internationale uitwisseling en ontwikkeling van talent, duurzame inzetbaarheid alsmede op een hoge klanttevredenheid voor HR als business partner. Door het ontwikkelen van één gezicht en één HR service portfolio richting management en medewerkers, worden internationale samenwerking van de organisatie en efficiëntie binnen HR gefaciliteerd. Vanuit deze gedachte is per april 2016 HR Services geïntegreerd in de HR organisatie, waar deze de laatste jaren onder Financial Shared Services heeft geressorteerd.


Functie

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

Je bent verantwoordelijk voor een juiste en tijdige verwerking en betaling van salarissen, afdrachten, pensioen- en loonaangiften
Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen, beheren en zorgdragen voor de uitvoering van de salarisadministratie binnen de randvoorwaarden van het HR beleid
Het ontwerpen van methodieken, procedures, normen t.b.v. uniforme vastlegging, verwerking en onderhoud van personeels- en salarisgegevens conform AVG
Het aansturen/contact onderhouden met externe dienstverlener salarisverwerking
Het aansturen/contact onderhouden met externe dienstverlener voor beheer van de payroll applicatie
Het signaleren en (laten) uitvoeren van relevante wijzigingen in wettelijke, fiscale en arbeidsvoorwaardelijke regelingen
Het structureel en ad hoc informeren van medewerkers over de toepassing van arbeidsvoorwaardelijke regelingen
Je verwerkt salarismutaties op een correcte en betrouwbare manier (4-ogen principe)
Je stelt rapportages op en controlemethodieken ten behoeve van een correcte
salarisadministratie t.b.v. de financiële afdeling
Je hebt affiniteit met de salarisverwerking van internationale medewerkers (expats, 30% regeling)
Je verzorgt functioneel beheer in verschillende HR systemen en neemt deel aan het functioneel beheer overleg hieromtrent. Je bent het 1e aanspreekpunt voor vragen over met (vervroegd) pensioen gaan
Je bent verantwoordelijk voor juiste aanlevering van gegevens t.b.v. interim- en accountantscontroles
Je rapporteert aan de Teammanager HR Consultancy & Services en je bent lid van het team HR Services


Functie eisen

Om in aanmerking te komen voor deze functie dien je over de volgende kenmerken te beschikken:

Je hebt een HBO werk- en denkniveau en een afgeronde opleiding op het gebied van HRM/Payroll en je beschikt minimaal over PDL (bij voorkeur aangevuld met VPS)
Je hebt relevante en aantoonbare werkervaring in een soortgelijke functie
Je beschikt over uitstekende kennis van en ervaring met Excel
Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden
Je beheerst de Engelse taal goed (mondeling en schriftelijk)
Je hebt kennis en ervaring op het gebied HR systemen, HR Processen en –Payroll systemen (bij voorkeur IFS, Succes Factors Employee Central en SAP)
Je bent integer, initiatiefrijk, omgevingsbewust, zelf startend, nieuwsgierig en analytisch sterk
Je bent empathisch, dienstverlenend, zorgvuldig en resultaatgericht
Je bent een teamspeler; collega’s werken graag met je samen


Aanbod

Wat kan je van ons verwachten?

Detacheringsopdracht voor de duur van de opdracht

Salaris tussen € 4.500,- en € 5.000,- b.p.m. op basis van een 40 urige werkweek.

Secundaire voorwaarden als reiskosten, vakantiegeld, vakantiedagen en pensioen conform CAO

Deelname aan leuke bijeenkomsten georganiseerd door B&P Personeelsdiensten

Mogelijkheid tot volgen van opleidingen;


Inlichtingen

Donny de Vos 0267999099

Sollicitatie

Interesse in deze leuke functie?

Neem dan contact op met 026-7999099 en/of mail je cv naar recruitment@bp-personeel.nl