Sales Support Officer – Almere – 32 – 38 uur

Salarisadministrateur – Eindhoven – 40 uur
juni 21, 2018
Documentalist – Arnhem – 40 uur
juni 27, 2018

Sales Support Officer
Almere
32-38 uur

Ben jij degene die met excellente dienstverlening en passie de verwachtingen van onze klanten vanuit een commerciële binnendienst rol weet te overtreffen?

Wie ben jij en wat neem je mee?
• HBO denk- en werkniveau
• Werkervaring in een commerciële binnendienst functie is een must, ervaring in de leasebranche is een pré
• Verantwoordelijkheidsgevoel en kijkt verder dan je eigen klantenpakket
• Het vermogen om planmatig te werken en te organiseren. Tevens kun je delegeren indien nodig
• Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift is een must
• Uitstekende beheersing van de Engelse taal in woord en geschrift is een must
• Drive om invulling te geven aan een excellente organisatie
• Organisatie sensitiviteit
• Commercieel “denkvermogen”. Je bent in staat ideeën en kennis om te zetten in advies dat aansluit bij de markt en klantbehoeften ten behoeve van het commercieel resultaat.

Je bent:
• In staat via telefonisch contact inzicht te krijgen in de gedachten en behoeften van je klanten en de durf om dóór te vragen (en de vraag achter de vraag te achterhalen) teneinde te kunnen voldoen aan de klantverwachting.
• In staat een hoge klant- en leaserijder tevredenheid te behalen
• Oplossingsgericht en communicatief vaardig
• Proactief en zelfstandig
• Resultaatgericht
• Initiatiefrijk
• Klantgericht
• Een teamplayer die kennis haalt en deelt

Je functie
Je kent de klantbehoeften goed en kunt als geen ander toegevoegde waarde bieden en een optimale service leveren aan de klanten die jij in beheer hebt. Je bent in de rol verantwoordelijk voor:
• Het dagelijkse “reilen en zeilen” van een klant- en contractportefeuille en hiermee first Point of Contact voor operationele vragen van onze relaties.
• Het zelfstandig, tijdig en correct uitvoeren van commerciële werkzaamheden voor de klantportefeuille die samen met de accountmanager wordt beheerd en bent medeverantwoordelijk voor het onderhouden en uitbouwen van deze klantrelaties.
• Enerzijds het genereren van een hoge klanttevredenheid en anderzijds commercieel resultaat.

In de praktijk betekent dit:
• Proactieve monitoring van de contractportefeuille, signaleren van excessen en geven van ondersteuning en advies aan de relaties.
• Bijdragen aan voorbereiding, uitvoering én opvolging van klantafspraken.
• Expiratie- en opportunity management voor het totale wagenpark van de relatie (en daarmee zicht op de concurrentiepositie). Tijdig signalering richting de klanten, calculeren van individuele offertes, proactieve opvolging, geven van advies, voeren van onderhandeling en natuurlijk het sluiten van “de deal”.
• Proactief plannen, voorbereiden en uitvoeren van gestructureerde contactmomenten met alle relaties in de portefeuille om klantsituatie en klantbehoefte te monitoren en op te halen.
• Regisseur in de bewaking van uitvoering van taken en activiteiten door ondersteunende afdelingen.
• Optimaliseren van de dienstverlening naar de klant door gestructureerd en uniform voorbereiden, uitvoeren en documenteren van afspraken
• Zorgdragen voor een optimale samenwerking met de klantverantwoordelijke accountmanagers én de collega’s in het eigen team.

Reageren of meer informatie?
Neem contact met ons op via recruitment@bp-personeel.nl of via 026-7999099.
Je kunt reageren tot 2 juli 2018.