Relatiebeheerder – Arnhem

PMO – Arnhem – 24 uur
november 9, 2018
CDD Analist – Diverse locaties in Nederland
december 3, 2018

Introductie

Wil jij iedere dag weer andere vragen beantwoorden, steeds opnieuw dingen moet uitzoeken en geen dag hetzelfde hoeven doen? Lees dan snel verder, want dan is dit misschien de baan voor jou!


Organisatie

Onze opdrachtgever, een toonaangevend bedrijf in de energiesector, is per direct op zoek naar een relatiebeheerder.

Functie

Je bent als Relatiebeheerder, samen met de andere Relatiebeheerders, verantwoordelijk voor het uitvoeren van het primaire proces en communicatie met consumenten, producenten, handelaren, netbeheerders en RVO ten aanzien van onder meer inschrijvingen, meetdata, facturatie en debiteurenbeheer. De front office werkzaamheden (o.a. vragen per telefoon en e-mail beantwoorden) en de back office werkzaamheden (o.a. uitzoekklussen, ingewikkeldere vragen en (zwaardere) administratieve werkzaamheden) wisselen elkaar af.

De werkzaamheden betreffen o.a.:

  • op een klantgerichte en effectieve manier uitvoeren van de Servicedesktaken (front office en back office), administratieve afhandeling van inschrijvingen en verlengingen van productie-installaties;
  • aanbrengen en uitvoeren van verbeterpunten in het primaire proces;
  • onderhouden en up-to-date houden de website ten behoeve van een optimale communicatie met de klant.
  • bijdragen aan diverse projecten binnen CertiQ; onder andere de invoering van Full Disclosure, en de implementatie van een CRM.


De Relatiebeheerder rapporteert functioneel aan de Coördinator Servicedesk en hiërarchisch aan de Senior Manager CertiQ. Hij/zij werkt nauw samen met drie andere relatiebeheerders, maar ook met de collega’s van de verschillende disciplines binnen CertiQ.

Functie eisen

  • Je beschikt over MBO+/HBO werk- en denkniveau Je hebt ervaring in een servicegerichte omgeving.
  • Je werkt zorgvuldig, gestructureerd en binnen het wettelijke kader van de ‘Regeling garanties van oorsprong voor energie uit hernieuwbare energiebronnen en HR-WKK-elektriciteit’.
  • De competenties samenwerken, resultaatgerichtheid en klantgerichtheid zijn bij jou goed ontwikkeld, waarbij het teamresultaat voorop staat.
  • Je bent communicatief vaardig, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je staat sterk in je schoenen, bent doortastend en zelfverzekerd.
  • Vanwege de complexe (telefonische) vragen, kun je goed luisteren en doorvragen.
  • Je hebt een bovengemiddelde aanleg voor en aantoonbare ervaring met online en schriftelijke communicatie.
  • Een duidelijke pré is ervaring met Content Management in verband met het onderhouden van de website.
  • Je vindt het een uitdaging om met veel verschillende dingen tegelijk bezig te zijn, zonder de prioriteit uit het oog te verliezen. Stressbestendigheid is daarom geen overbodige eigenschap.
  • Jouw pro-actieve houding herkennen de mensen om jou heen.
  • Je bent beschikbaar op de vrijdagen.

Sollicitatie

Interesse? Klik dan hieronder op de button “solliciteren”