Medewerker Klantcontact Center – Eemnes

Administratief Ondersteuner – Heinenoord
maart 11, 2019
AML Analist (Medior) – Utrecht
maart 20, 2019

Introductie

Ben jij communicatief vaardig, klantgericht en een teamplayer? Heb jij ervaring met eerste lijns dienstverlening binnen een gemeente? Wij zoeken voor een gemeente in Zuid-Holland, een Medewerker KCC eerste lijns dienstverlening.

Organisatie

Het Klant Contact Centrum (KCC) vormt voor de inwoners, bedrijven en instellingen van de gemeente de toegang tot de producten van de overheid. De kernwoorden voor KCC zijn klantgericht, betrouwbaar en transparant. Binnen het KCC werken wij volgens het principe van hostmanship: wij behandelen de klant zoals de klant graag behandeld wil worden en wij werken aan een mensgerichte dienstverlening. De afdeling KCC bestaat uit 4 teams namelijk, Eerstelijns dienstverlening, Vergunningen, Basisregistraties en Kwaliteit en Organisatie. Het team Eerstelijns dienstverlening verzorgt taken in de directe dienstverlening aan de burgers van de gemeente.

Functie

Als Medewerker Klantcontact Eerstelijns Dienstverlening, ben je wisselend inzetbaar bij de telefonie als bij de balie burgerzaken. Bij de werkzaamheden bij de telefonie ben je verantwoordelijk voor het ontvangen, registreren, uitzetten en afhandelen van vragen aan de telefoon. Bij de balie burgerzaken ben je verantwoordelijk voor de aanvragen en uitgiften van reisdocumenten en diverse uittreksels. Voor een juiste registratie van het klantcontact en het juist beantwoorden van een vraag bedien je diverse digitale systemen, zoals het telefoonsysteem, het klantbegeleidingssysteem, het klantcontactsysteem, de kennisbank en diverse andere backoffice-applicaties. Van belang is dat je klanten vriendelijk en op een professionele wijze te woord staat en dat je een snelle en duidelijke vraagstelling bevordert. Je bent inhoudelijk goed op de hoogte van datgene wat er binnen de organisatie/een gemeente speelt en kunt onze inwoners ook inhoudelijk een stap verder helpen

Functie eisen

• MBO werk- en denkniveau;

• Ervaring met telefonisch klantcontact (minimaal 1 jaar) binnen de gemeente;

• Communicatief vaardig en flexibel;

• Aantoonbare ervaring met CRM systemen en administratieve processen.

Aanbod

• Detacheringsopdracht voor de duur van de opdracht (tot 01-01-2020 met optie verlenging);

• Een salaris tussen de € 2.200 en € 2.470,- op basis van 36 uur;

• Secundaire voorwaarden als reiskosten, vakantiegeld, vakantiedagen en pensioen conform CAO;

• Deelname aan leuke bijeenkomsten georganiseerd door B&P Personeelsdiensten;

• Mogelijkheid tot volgen van opleidingen;

• Aandacht en betrokkenheid middels Fieldmanagement vanuit B&P Personeelsdiensten.

Sollicitatie

Neem contact op met 026-7999099 en/of mail je cv naar recruitment@bp-personeel.nl.