Medewerker HR Services – Boxtel

Medewerker Secretariaat (36 uur) – Utrecht
februari 22, 2019
Traineeship Bancair Professional – Diverse locaties in Nederland
maart 1, 2019

Introductie

Stel je eens voor dat jij als medewerker HR Services Klantondersteuning zorgt voor tevreden klanten door vragen op het vlak van in- door- en uitstroom of arbeidsvoorwaarden snel en helder uit te leggen.

Ben jij klantgericht, communicatief ingesteld en leergierig?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Organisatie

Voor onze klant, een gerenommeerde bank in Boxtel, zijn wij op zoek naar een medewerker HR Services. De functie is voor 36 uur en loopt minimaal tot 1 oktober 2019.

Functie

Impact creëren

• Via chat en telefoon gebruikersvragen beantwoorden;

• Geven van gebruikersondersteuning met betrekking tot in- door- en uitstroom of arbeidsvoorwaardelijk;

• Signaleren en inventariseren van klantwensen- en behoeften;

• Verbeteren van de dienstverlening.

Met elkaar

Samenwerken is de manier waarop we werken. Het complete team klantondersteuning bestaat uit ruim 25 professionals, verdeeld over twee teams die hun werk vanuit ons kantoor in Boxtel uitvoeren. Wij leveren met ons jonge, klantgerichte en dynamische team een bijdrage aan de verdere professionalisering van HRS. Wij denken en handelen vanuit het perspectief van de klant. Dit doen we door middel van Lean/Agile. Daarbij zijn we als team continu bezig met verbeteren van onze dienstverlening.

Met de komst van het nieuwe HR systeem willen wij ons de komende periode verder ontwikkelen door een proactieve rol aan te nemen richting onze klanten (managers en medewerkers). De functie is specifiek bedoelt ter ondersteuning van het HR portaal bij de implementatie van het nieuwe HR-systeem; Workday.

Functie eisen

Dat klantgerichtheid, communicatiekracht, resultaatgerichtheid, kwaliteitsgerichtheid en initiëren van verbetering tonen onmisbaar zijn voor deze functie is logisch. Daarbovenop is het belangrijk dat je alles op onderstaande checklist herkent:

• MBO+ / HBO werk- en denk niveau;

• Minimaal 1 tot 3 jaar werkervaring in een communicatieve / klant ondersteunende rol;

• Affiniteit met HR-vraagstukken;

• Ervaring met de lean-werkwijze is een pre;

• Systeemkennis (SAP) is een pré

Aanbod

• Overeenkomst voor de duur van de opdracht;

• Goed salaris;

• Secundaire voorwaarden als reiskosten, vakantiegeld, vakantiedagen en pensioen conform CAO;

• Deelname aan leuke bijeenkomsten georganiseerd door B&P Personeelsdiensten;

• Mogelijkheid tot volgen van opleidingen;

• Aandacht en betrokkenheid middels Fieldmanagement vanuit B&P Personeelsdiensten.

Sollicitatie

Neem contact op met 026-7999099 en/of mail je cv naar recruitment@bp-personeel.nl.