Medewerker Communicatie – Utrecht

Matching Officer – Medewerker Recruitment – Eindhoven
april 10, 2019
Medewerker Team Incasso – Eindhoven
april 17, 2019

Introductie

Ben jij iemand die het leuk vindt om teksten te schrijven, makkelijk verbinding maakt, analytisch is en in oplossingen denkt? Heb je een affiniteit met IT producten en ben je in staat om anderen mee te nemen in nieuwe ontwikkelingen? Overzie je processtappen en begrijp je dat er links wat kan gebeuren als je rechts aan het touwtje trekt? Dan ben jij misschien wel de nieuwe specialist Service Coördinatie Facilities.

Functie

In de functie van Specialist Service Coördinatie Facilities (SCF) ben je dagelijks bezig met het verbeteren van processen binnen de ketens van Facilities. Binnen de Facilitaire ketens maakt de Rabobank o.a. gebruik van SharePoint. In de ontwikkelingen die voor de Rabobank staan, speelt de specialist SCF een belangrijke rol in het bouwteam. Gevraagd en ongevraagd deel je jouw onderbouwde visie op bestaande processen met de lijn verantwoordelijke.

Bij wijzigingen binnen de organisatie speel je een belangrijke rol in de communicatie naar de gebruikers en ondersteun je teams (zoals Locatiemanagers, Facilitair Servicepunt, Team evenementen en de Telefooncentrale) in de verandering. Wekelijks schrijf en/of redigeer je een nieuwsbrief voor gebruikers. Daarmee ondersteun je het team Locatiemanagers die het eerste aanspreekpunt zijn voor de gebruikers in de panden. Je schrijft teksten en vertaalt de eenvoudige stukken zelf naar het Engels.

Het Faciliteiten Portaal is een van de communicatie kanalen waar je verantwoordelijk voor bent. Je beheert de structuur en coördineert het periodiek laten actualiseren van de content. Verbetervoorstellen voor de zelfservice formulieren dien je in bij functioneel beheer.

Vanuit diverse uiteenlopende onderwerpen kan je bevraagd worden, waardoor je dag zomaar anders kan lopen dan je van tevoren bedacht had.

Functie eisen

• Nieuwsbrieven LM (NL-EN)

• Faciliteiten portaal – nieuwsberichten

• Faciliteiten portaal – actualiseren

• Faciliteiten portaal – structuur

• Faciliteiten Portaal – samenvoegen lokale versies en centraal tot één

• Beheer vergaderruimten (Proces en verbeteringen)

• Kenniscentrum FSP

• Post app

• Planon (client/app/zelfservice)

• Office 365 (kennis van SharePoint en flow)

• Telefooncentrale (client 365 implementatie)

• Lockers (rapportage, mailing ?1mnd, contact beveiliging)

• SharePoint

• Bouwteam Ketengericht werken

• Loket Facilitair Trefpunt

• Procesverbetering

Opleidingsvereisten:

– Afgeronde HBO opleiding

Vaardigheden:

• Communicatief (NL, EN)

• Inventief

• Gezond nieuwsgierig

• Verbindend

• Veelzijdig

• Analystisch

• Flexibel

• Probleemoplossend vermogen

• Netwerker, pro-actief

• Ophalen info

Aanbod

• Detacheringscontract tot einde opdracht (31/12/2019)

• Goed salaris;

• Secundaire voorwaarden als reiskosten, vakantiegeld, vakantiedagen en pensioen conform cao;

• Deelname aan leuke bijeenkomsten georganiseerd door B&P Personeelsdiensten;

• Mogelijkheid tot volgen van opleidingen;

• Aandacht en betrokkenheid middels Fieldmanagement vanuit B&P Personeelsdiensten.

Sollicitatie

Neem contact op met 026-7999099 en/of mail je cv naar recruitment@bp-professionals.nl