Medewerker Backoffice Recruitment – Boxtel

Specialist Ondersteuning – Arnhem
maart 22, 2019
Management Assistent /Secretaresse – Utrecht
april 4, 2019

Introductie

Stel je eens voor dat jij als medewerker backoffice aan de slag kunt, waarbij je op de afdeling Recruitment en Bemiddeling belangrijke administratieve en ondersteunende taken uitvoert. Door jouw bijdrage kunnen tijdelijke én vaste medewerkers aan de slag bij de Rabobank. Als je affiniteit met administratie hebt, beschikt over een sterke klantfocus, flexibel bent en iedere dag op zoek bent naar het slimmer organiseren van je werk, reageer dan vandaag nog op deze vacature die exclusief voor boventallige collega’s wordt opengesteld.

Functie

• Publiceren van vacatureteksten;

• Inplannen van afspraken met kandidaten, managers en recruiters, telefonisch contact met managers, kandidaten aanmelden bij beveiliging, afspraakbevestigingen sturen, assessments inplannen etc.;

• Administratieve en organisatorische ondersteuning van collega’s van de afdelingen Recruitment en Connect, denk aan het opmaken van contracten, het verwerken van lijstwerk en doorvoeren van contractwijzigingen;

Een actieve bijdrage aan het continu verbeteren van de dienstverlening richting.

Functie eisen

Samenwerken is de manier waarop de Rabobank werkt. HR Services voert voor de Rabobank organisatie, op het vakgebied HR, alle back- en midoffice activiteiten uit. “Happy people, happy customer”; De Rabobank gelooft dat tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten. Vanuit die overtuiging is er in de dagelijkse praktijk veel aandacht voor samenwerken en het benutten van ieders talenten. HRS bestaat uit diverse afdelingen, ieder met een eigen takenpakket. Deze afdelingen werken nauw met elkaar samen om de gezamenlijke doelstellingen te behalen. Vanaf mei gaat de Rabobank werken met een nieuw HR-systeem. Hun cultuur is te omschrijven als informeel.

Dat klantfocus, samenwerken, accuraat werken en flexibiliteit onmisbaar zijn voor deze functie is logisch. Daarbovenop is het belangrijk dat je je in onderstaande checklist herkent:

• Een afgeronde HBO opleiding;

• Ervaring met Lean is een pré;

• Je bent gewend in een hectische omgeving, soms onder tijdsdruk te werken.

Aanbod

• Detacheringscontract minimaal tot einde opdracht (31/12/2019)

• Goed salaris;

• Secundaire voorwaarden als reiskosten, vakantiegeld, vakantiedagen en pensioen conform cao;

• Deelname aan leuke bijeenkomsten georganiseerd door B&P Personeelsdiensten;

• Mogelijkheid tot volgen van opleidingen;

• Aandacht en betrokkenheid middels Fieldmanagement vanuit B&P Personeelsdiensten.

Sollicitatie

Neem contact op met 026-7999099 en/of mail je cv naar recruitment@bp-personeel.nl