Medewerker Adviseur Klantenservice Particulieren –

Specialist Ondersteuning – Arnhem
maart 22, 2019
Management Assistent /Secretaresse – Utrecht
april 4, 2019

Introductie

Stel je eens voor … een glimlach op het gezicht van de klanten van de Rabobank nadat jij ze super goed geholpen hebt. Jij kan dit verschil maken door als Adviseur Klantenservice Particulieren de juiste vragen te stellen, hét passende antwoord te geven en dat allemaal op het gebied van betalen, sparen en verzekeren.

Functie

• Je maakt klanten blij! Wees hét visitekaartje van de Rabobank en beantwoord vragen van particuliere klanten via telefoon, chat en mail.

• Je helpt klanten graag. Beantwoord alle vragen van particuliere klanten als het gaat om betalen, sparen en verzekeren. Van het openen van een nieuwe betaalrekening tot het adviseren over een passende reisverzekering.

• Je signaleert kansen. Creëer mogelijkheden voor een nog beter advies. Herken de vraag achter de vraag en durf dit met jouw gezonde dosis lef bespreekbaar te maken.

• Je werkt aan je eigen ontwikkeling. Blijf jezelf elke dag ontwikkelen door te doen en feedback te vragen. Blijf jouw vakmanschap en kennis doelgericht verbeteren met behulp van het uitgebreide aanbod van trainingen.

Rabobank is continu op zoek naar talent. Dit maakt dat zij voor starters een prachtig opleidingstraject hebben ontwikkeld, waarin jij je ontwikkelt tot adviseur Particulieren. Gedurende een opleidingsperiode van 3 weken krijg je vakinhoudelijke- en competentietrainingen. Deze opleiding vindt plaats van maandag t/m vrijdag van 9.00-16.30 uur. Hiermee leg je een goede basis, waarna je start met het ‘learning on the job’- traject. Je wordt door je teamcoach gecoacht en door ervaren collega’s begeleid zodat jij kan uitgroeien tot een 9+ adviseur. . In deze 8 weken staat je groei en ontwikkeling centraal. Na deze 8 weken ga je naar je een bankenteam. Ook in het bankenteam word je gefaciliteerd in je ontwikkeling als adviseur Rabobank klantenservice Particulieren. Een mooie start van jouw loopbaan, pak jij deze kans?”

Functie eisen

Natuurlijk ben jij klantgericht, enthousiast, een ster in communicatie en flexibel inzetbaar. Juist die eigenschappen maken jou tot een goede Adviseur Klantenservice Particulieren, zeker in combinatie met:

• minimaal een afgeronde mbo-opleiding niveau 4;

• een diploma Wft Basis vóór start van de opleiding;

• één á drie jaar werkervaring in een dienstverlenende (bij)baan;

• de drive om binnen drie maanden na start het diploma Wft Schade Particulieren te halen.

Inlichtingen

• Detacheringsovereenkomst voor de duur van de opdracht;

• Goed salaris op basis van een 32/36-urige werkweek;

• Secundaire voorwaarden als reiskosten, vakantiegeld, vakantiedagen en pensioen conform cao;

• Deelname aan leuke bijeenkomsten georganiseerd door B&P Personeelsdiensten;

• Mogelijkheid tot volgen van opleidingen en cursussen;

• Aandacht en betrokkenheid middels persoonlijke aandacht vanuit B&P Personeelsdiensten.


Sollicitatie

Neem contact op met 026-7999099 en/of mail je cv naar recruitment@bp-personeel.nl.