Matching Officer – Medewerker Recruitment – Eindhoven

Traineeship Compliance/CDD – Diverse locaties in Nederland
april 7, 2019
Medewerker Communicatie – Utrecht
april 16, 2019

Introductie

Ben je thuis in de uitzend- en detacheringsbranche? Word je enthousiast van het adviseren van (interne)klanten? Dan ontmoeten wij jou graag!

Organisatie

In deze functie werk je binnen Human Resources bij de afdeling Connect Bemiddeling. Bij deze functie werk je op professionele wijze aan de dienstverlening aan lokale banken en Rabobank Nederland. Met veel aandacht voor Lean verbeterd de Rabobank continu hun processen. Door elkaar continu feedback te geven groeit de Rabobank als individu en als team. In projectgroepen werk je samen aan nieuwe ontwikkelingen en op maat wervingstrajecten. De afdeling bestaat uit 25 collega’s en er heerst een informele sfeer.

• Je bent op de hoogte van de ontwikkelingen bij je klanten en brengt de behoefte scherp in kaart

• Je beoordeelt en selecteert kandidaten op basis van cv’s

• Je adviseert je klant over de beste match en vraagstukken op het gebied van inhuur en inkoop van diensten

• Je bewaakt de procesvoortgang en stuurt op de beste prijs – kwaliteit verhouding

• Je verzorgt accuraat de contractafwikkeling en screening

• Je borgt de datakwaliteit in de inhuurketen

• Je bent de inhuurspecialist voor je klant: beleid, wetgeving, tarieven, compliancy – voor alle vragen en casussen rondom tijdelijke capaciteit weet je klant jou te vinden

Functie

Als Matching Officer regisseer je het inhuurproces voor inhurend managers binnen Rabobank. Via contact met managers en leveranciers, je coördinerend en sturend vermogen, én je kennis van functies en de markt lever je managers de beste match. Via eigen search in onze database en het uitzetten van aanvragen bij bureaus heb jij het aanbod in beeld, en ga je voor de beste kwaliteit-prijs verhouding. Je werkt hierbij samen met uitzend- en detacheringsbureaus, intermediairs en interne Rabobank pools. Je regisseert het hele traject vanaf de aanvraag en zorgt uiteindelijk voor de juiste interim professional op de juiste plek!


Functie eisen

• Werkervaring als intercedent, consultant of recruiter binnen de uitzenddienstverlening / werving en selectie of op een soortgelijke rol binnen een inlenende organisatie (stage ervaring is niet voldoende)

• Afgeronde HBO (Bachelor) opleiding is vereist

• Grote gedrevenheid en ambitie om je te ontwikkelen tot inhuurprofessional of verder te groeien

• Een pro actieve, ondernemende en nieuwsgierige instelling!

Competenties en vaardigheden die het sterkst aangesproken worden in deze functie:

Communicatiekracht, initiëren van verbetering, resultaten realiseren, pro actief handelen, samenwerken, klantbelang centraal stellen, organiseren en monitoren

Aanbod

• Detacheringscontract tot 31-12-2019 met optie tot verlenging;

• Goed salaris;

• Secundaire voorwaarden als reiskosten, vakantiegeld, vakantiedagen en pensioen conform cao;

• Deelname aan leuke bijeenkomsten georganiseerd door B&P Personeelsdiensten;

• Mogelijkheid tot volgen van opleidingen;

• Aandacht en betrokkenheid middels Fieldmanagement vanuit B&P Personeelsdiensten.

Inlichtingen



Sollicitatie

Neem contact op met 026-7999099 en/of mail je cv naar recruitment@bp-professionals.nl