Management Assistent /Secretaresse – Utrecht

Medewerker Adviseur Klantenservice Particulieren –
maart 26, 2019
Traineeship Compliance/CDD – Diverse locaties in Nederland
april 7, 2019

Introductie

Als Management Assistent / Secretaresse in een bancaire omgeving zal jij een spin in het web zijn. Ben jij communicatief sterk, stressbestendig en goed in de omgang met de computer?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Functie

Je werkzaamheden bestaan o.a. uit:

• Dagelijkse management/werkzaamheden;

• Evenementen organiseren;

• Plannen en voorbereiden van vergaderingen;

• Vergaderzalen boeken;

• Coördineren en regelen van reisbezoeken;

• Aanspreekpunt voor klanten;

• Administratieve werkzaamheden.

Functie eisen

Om in aanmerking te komen voor deze functie dien je over de volgende kenmerken te beschikken:

• MBO- (Secretaresse) of HBO-opleiding afgerond;

• De laatste twee jaar ervaring als Secretaresse/ Management Assistent;

• Ervaring binnen een bancaire omgeving is een pré;

• Uitstekend overweg kunnen met MS Office (Excel, PowerPoint, Word en Outlook);

• Communicatief zowel verbaal als schriftelijk de Nederlandse en Engelse taal machtig zijn;

• Stressbestendig zijn, je kan goed het overzicht houden en je bent proactief;

Aanbod

Wat kan je van ons verwachten?

• Detacheringscontract voor een aantal maanden met uitzicht op verlenging.

• Goed salaris op basis van 36 uur (afhankelijk van ervaring);

• Secundaire voorwaarden als reiskosten, vakantiegeld, vakantiedagen en pensioen conform cao;

• Deelname aan leuke bijeenkomsten georganiseerd door B&P Professionals;

• Mogelijkheid tot volgen van opleidingen;

• Aandacht en betrokkenheid middels Fieldmanagement vanuit B&P Professionals;

Sollicitatie

Neem contact op met 026-7999099 en/of mail je cv naar recruitment@bp-professionals.nl