Junior Driver Desk Officer – Almere – 40 uur

Commercieel Administratief Medewerker – Almere – 32 uur
februari 16, 2018
Administratief Medewerker – Amsterdam – 38 uur
maart 8, 2018

Junior Driver Desk Officer
Almere
40 uur

Voor een relatie zijn wij op zoek naar starters die kunnen multitasken en blij worden van veel klantcontact.

Wie ben jij?

Jij kan de verwachtingen van de klanten overtreffen. Daar heb je een klant gedreven houding voor nodig, maar ook betrokkenheid en mensenkennis. Niet alleen leveren wat je klanten vragen, maar vooral wat ze echt nodig hebben. De sleutel daarvoor is het goed filteren en verzamelen van informatie uit de wensen en behoeften van de leaserijders.

Wat neem jij mee?

  • Een MBO-diploma
  • Een klantgerichte houding, je wilt hen op de best mogelijke manier helpen
  • Een teamgevoel met een drive, alles wat je doe doe je met passie
  • De volgende competenties: samenwerken, kwaliteitsgericht, proactief, besluitvaardig, resultaatgericht

Je functie

De werkzaamheden bestaan uit:

  • het volgens aangegeven richtlijnen aanvragen van leaserijder documentatie en het verwerken van gegevens, mutaties etc. om de administratie actueel, juist en volledig te houden
  • het onderhouden van (proactieve) contacten met de leaserijders van onze klanten enerzijds en collega’s uit de backoffice en de commerciële eenheid anderzijds
  • het ondersteunen bij het beantwoorden van allerhande vragen van onze leaserijders gedurende de looptijd van het contract
  • Als Driver Desk Officer ben je gedreven bij te dragen aan de verdere groei van onze leaserijder – én klant- tevredenheid. Je kijkt ernaar uit om de expertise op te bouwen die nodig is om succesvol te zijn in deze functie.

De afdeling

De Driver Desk staat opgesteld om de hoge verwachtingen van onze klanten maar vooral leaserijders overtreffen; hen het gevoel geven herkend te worden en geen kenteken te zijn. Samen met het totale team ben je verantwoordelijk voor de optimale dienstverlening aan onze leaserijders.

Het bedrijf

Onze relatie verzorgt primair de mobiliteit van hun klanten. Ruim 500 toegewijde medewerkers zetten zich iedere dag in voor optimale klanttevredenheid, groei en continuïteit. Een sterk team, maar vooral ook een leuk team waarin openheid en collegialiteit de informele sfeer bepalen. Uiteraard moet er hard gewerkt wordt in een professionele werkomgeving. Maar ook een betrokken bedrijf waar ze op plezierige en persoonlijke wijze met elkaar omgaan. Zo bouwen ze ook intern aan langlopende relaties die gebaseerd zijn op wederzijds vertrouwen.

Reageren of meer informatie?

Neem contact met ons op via recruitment@bp-personeel.nl of via 026-7999099.