Commercieel Administratief Medewerker – Almere – 32 uur

Junior Driver Desk Officer – Almere – 40 uur
februari 16, 2018

Commercieel Administratief Medewerker
Almere
32 uur

Voor een relatie zijn wij op zoek naar een commerciële en administratieve duizendpoot die het leuk vindt het mobiliteitsmanagement uit te voeren voor klanten.

Wie ben jij?

Jij bent te typeren als een accurate, klantgerichte en proactieve collega en je bent in staat om werkzaamheden goed te plannen op basis van prioriteit. Je kan goed samenwerken in een team en je bent communicatief vaardig. Jij laat zien dat je in staat bent om gestructureerd te kunnen werken, waarbij kwaliteit en servicebeleving voorop staat.

Wat neem jij mee?

  • Een (administratieve) MBO-diploma en minimaal 2 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Het vermogen om goed te plannen en prioriteiten te stellen
  • Een hoge mate van kwaliteitsgerichtheid
  • Administratieve vaardigheden en plannen is niet nieuw voor je
  • De volgende competenties: resultaat gedreven, prestatiemotivatie, plannen en organiseren, analytisch vermogen, integriteit, organisatiesensitiviteit, flexibel en aanpassingsvermogen.

Je functie

Bij het uitvoeren van het mobiliteitsmanagement voor onze klanten zijn er veel (administratieve) taken die uitgevoerd moeten worden binnen het team Sales Support Ondersteuning. Je bent als onderdeel van het team verantwoordelijk voor het snel en correct uitvoeren van voornamelijk administratieve werkzaamheden die het commerciële en klantbeheer proces ondersteunen. Het team organiseert de werkzaamheden op een zo efficiënt mogelijke manier en bewaakt tijdlijnen en prioritering.

In hoofdlijnen omvat je rol de volgende activiteiten en verantwoordelijkheden:

  • Ondersteunen van de Commerciële Support teams door tijdige en kwalitatief hoogwaardige afhandeling van administratieve werkzaamheden;
  • Verrichten van ondersteunende werkzaamheden zoals het opstellen, verwerken en controleren van documenten, mutaties, formulieren en het beheren van dossiers, inclusief correcte archivering;
  • Ondersteuning bieden bij de uitvoering van marktbewerkingsacties;
  • Het Ad hoc afstemmen van werkvoorraden en prioriteiten binnen het team;
  • Zorgdragen voor een optimale samenwerking met Sales Support collega’s binnen de verschillende klantsegmenten;
  • Het correct en tijdig doorvoeren van relevante gegevens / mutaties;
  • Uitvoeren van je werk in lijn met klant specifieke afspraken en Service Level Agreements (SLA’s).

Het bedrijf

Onze relatie is een ruimdenkende organisatie en biedt een werkomgeving die professioneel uitdagend en tegelijkertijd informeel is en waar je je volledig kunt ontplooien. Wij bieden je een open en informele cultuur.

Reageren of meer informatie?

Neem contact met ons op via recruitment@bp-personeel.nl of via 026-7999099.
Je kunt reageren tot en met 26 februari 2018