Administratief Ondersteuner – Heinenoord

Recruiter(s) diverse locaties in Nederland –
maart 8, 2019
Medewerker Klantcontact Center – Eemnes
maart 12, 2019

Introductie

Word jij enthousiast van werken met cijfers en krijg je energie van veelzijdigheid in werkzaamheden?

Dan zijn wij op zoek naar jou!

Organisatie

Voor onze klant in omgeving Heinenoord zoeken wij een Administratief Medewerkers voorlangere periode op detacheringsbasis.

Functie

Beslisregels/Indelingscriteria

De Medewerker Administratief Ondersteuner Zakelijk Financieren B voert standaard/eenvoudige werkzaamheden uit. De benodigde documenten en informatie worden zelfstandig en conform aanwijzingen en/of standaardprocedures en werkinstructies gecontroleerd, verzameld, (intern) afgestemd, geaccordeerd en/of gewijzigd. Op deze afdeling wordt procesmatig gewerkt vanuit de lean gedachte. Er vindt toezicht plaats op de voortgang en kwaliteit van de werkzaamheden.

Taken, verantwoordelijkheden en gedragsindicatoren:

Administratie: verrichten van administratieve werkzaamheden, zoals het opstellen, verwerken en controleren van documenten, mutaties, formulieren en het beheren van dossiers of archieven.

Transactieverwerking: Uitvoeren van transactie werkzaamheden ten behoeve van de klant, binnen procedures en wet- en regelgeving, ten einde bij te dragen aan een tijdige en juiste (administratieve) verwerking en vastlegging en afhandeling van transacties.

Kwaliteit- / Procesoptimalisatie: Signaleren van verbetermogelijkheden in dienstverlening, producten of processen. Bijdragen aan of realiseren van deze verbetermogelijkheden.

Concreet betekent dit o.a. de volgende werkzaamheden:

• Opstellen standaard bankverklaringen;

• Verwerken transacties (kosten) standaard bankverklaringen;

• Datakwaliteit werkzaamheden;

• Diverse projectmatige administratieve werkzaamheden.

Functie eisen

• Je hebt minimaal een afgeronde MBO-niveau opleiding of HBO-Propedeuse;

• 2 à 3 jaar werkervaring in een administratieve functie; bij voorkeur bancaire ervaring;

• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;

• Ervaring met Microsoft Office Word en Excel;

• Administratieve affiniteit: werken met focus, oog voor detail;

• Flexibel;

• Kunnen organiseren en monitoren;

We zoeken een teamplayer die het fijn vind om administratieve werkzaamheden uit te voeren. Het betreft een tijdelijk team in een snel veranderende omgeving. Het is daarom belangrijk dat je sterk in je schoenen staat, flexibel bent en bereid bent om je te blijven ontwikkelen.

Aanbod

Een fijne werkomgeving waarbij je de ruimte krijgt om jezelf te zijn én te groeien. De werkzaamheden zijn op projectbasis. Afhankelijk van het werkaanbod kan de opdracht meerdere maanden lopen.

• Detacheringsovereenkomst voor de duur van de

opdracht minimaal tot 30/06/2020;

• Salaris € tussen 11,00 en 11,50 bruto per uur;

• Secundaire voorwaarden als reiskosten,

vakantiegeld, vakantiedagen en pensioen conform

cao;

• Deelname aan leuke bijeenkomsten georganiseerd

door B&P Personeelsdiensten;

• Mogelijkheid tot volgen van opleidingen;

• Aandacht en betrokkenheid middels;

Fieldmanagement vanuit B&P Personeelsdiensten.

Sollicitatie

Neem contact op met 026-7999099 en/of mail je cv naar recruitment@bp-personeel.nl.